ua

ua

Wednesday, July 02, 2014

ΜΗΝ

Μην αφήσεις το κόσμο σου ποτέ να σε θαμπώσει
Μην αφήσεις ποτέ κάποιον απ ' τους φίλους σου , ποτέ να σε πληγώσει
Μην αφήσεις την Αγάπη σου να φύγει παραπάνω
Μην αφήσεις το Ελα σου να λέει " ας με ξεκάνω ."


 Μην αφήσεις ποτέ κάποια σου όνειρα που δεν τα έχεις γιάνει
κι όταν θα βγουν αληθινά , γιά ποιόν τα έχεις κάνει ?
Μην αφήσεις την καρδιά που κάποτε την είχες
να φύγει άπραγη , τρελή , μες  του χαμού τις τύχες .

Μην αφήσεις λέξεις σου να πάνε όπου να ' ναι
Μην ψοφήσεις μοναχός σου , λέγοντας Εκεί Θα είμαι .
Μην μ΄αφήσεις να σου πω γιατί σε Αγαπάω
και μην μ' αφήσεις μόνο μου , όταν μόνος μου πονάω 


Να με αφήσεις κάποτε όταν το επιλέξεις
Να με αφήσεις κάποτε όταν διαλέξεις λέξεις .
Και εάν τις λέξεις θα τις βρεις να πουν τα παραπάνω
έλα γλυκό μου όνειρο , δείξε μου τι να κάνω .

Μην αφήσεις τον κίνδυνο να φτιάξει μιά ιστορία
Μην αφήσεις τους Φίλους σου να ζουν στην εξορία
Μην αφήσεις ότι θες ή θα ΄θελες να ζήσεις
Μην αφήσεις ακάλυπτους Θεούς  που θες να τους Γαμήσεις .


Δεν υπάρχει Μακριά , ούτε Κοντά υπάρχει
Σε είδα κάποτε Εκεί , κι η τύχη μου σκοντάφτει .
Δεν υπάρχει Σήμερα , τι αύριο , τι Τώρα
Μας είδα κάποτε Εκεί και δεν υπάρχει Ωρα ! 


Μην αφήσεις μιά στιγμή να κάψει μιάν Αγάπη
χαμένο το παιχνίδι σου και θα ' χεις λησμονήσει κάτι
Μην αφήσεις τα χέρια σου να πιάσουν τον Αέρα
Αφησε όμως την αυγή να βγει σε νέα μέρα .

Στίχοι  :  Κωστάκης

No comments:

Post a Comment