ua

ua

Wednesday, March 24, 2010

Η ΩΡΑΙΑ ΜΑΣ ΕΛΛΑΔΑ


Τι Ωραία !!!
Πολύ γουστάρω που με πηδάει αυτή η τόοοοοοοσο Σοσιαλιστική κυβέρνηση .
Πολλά χρόνια τώρα εκπαίδευα τον κώλο μου να πει τη λέξη Πρόβατο
αλλά παραμένει στο Πρρρρρρρρρ !!!

Γουστάρω και το ξύλο !
Μ' αρέσουν τα Ματ !Μπρρρρρρρρρρ !!!
Τη βρίσκω με την αρσενική ιδρωτίλα των καυλόμπατσων !
Τσάπα διάβαζα το βιβλίο του Μαρκήσιου Ντε Σαντ ?

Α ! Δε σαs τ' όπα . ΟΠΑ ! ΟΠΑ ! ( Κάνω και διαφήμιση στο τραγούδι του Αλκαίου
για τη Γιουροβίζιον )



Προχθεs ήμουνα με έναν βουλευτή στο ξενοδοχείο .
( Εχω μιά ροπή προs τουs βουλευτέs )
Είναι πολύ καυλι@ρηδεs ( Σε πηδάνε όπου κι αν βρεθείs )

Κι εγώ έχω μία τάση να πηδιέμαι τα τελευταία 20 χρόνια .
Γι' αυτό τουs ψηφίζω άλλωστε !

Αλλά αυτοί δεν μου δίνουν και πολύ σημασία .
Επιμένουν να σαλιώνουν το δάχτυλο
και να το χώνουν στον κώλο τηs συνταξιούχαs τηs γιαγιάs μου .

EEEE !!! Αυτό πρέπει πιά να σταματήσει .

Γιατί πηδάτε την κακομοίρα συνταξιούχα τη γιαγιούλα μου συνεχώs ?

Πηδήξτε κι εμένα .
Εχω Και κότερο .
Πάμε μιά βόλτα ?

Το θέμα είναι να χαράξουμε όλοι μαζί μιά κοινή γραμμή .
Βάλτε κι εσείs μερικέs γραμμέs . Κόκαs !
Oλα τ' άλλα θα τα βρούμε στην πορεία .

Ναι !
Θα περάσω κι από την εκκλησία να αφήσω τον οβολόν μου .

Οοοοοχι ! Δεν θα το πω στην εφορία
γιατί δε θα βοηθηθούν οι αναξιοπαθούντεs .
Η λιμουζίνα του αδερφού- αδερφή Μητροπολίτη Σεσβασμιώτατου DEBORA
έχει ανάγκεs .
Τα άμφια από τον οίκο υψηλήs ραπτικήs " Μιχάληs Αs Κλάνειs "
κοστίζουν !

Πολύ μου αρέσουν οι παρτούζεs !
Από τη μία να με τσιμπουκώνει το κόμμα
Κι από την άλλη να με πηδάει η Εκκλησία .
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑχχχχχχχχχχχ!!!!!!!!!

( Ευγενική συμμετοχή η Τζούλια . Να ' ναι καλά η κοπέλλα )

Την βρίσκω ρε πονηρούληδεs !

Σαs Ευχαριστώ !!!
Σαs Ευχαριστώ γι' αυτό το υπέροχο SEX που μου χαρίζετε 20 χρόνια τώρα .

Περιμένω όμωs κι άλλα από εσάs .
Θέλω να πονέσω !!!

Φορολογήστε το σάλιο και τη βαζελίνη .

Θέλω να πονέσω πολύ !!!
Δεν μου αρέσουν τα Γερμανικά κωλοδάχτυλα .
Ελληνικό Σοσιαλιστικό καυλί θέλω να φάω , και το θέλω ΤΩΡΑ !!!

Είμαι μακαρονάs , Τι να κάνουμε ?

Η φουσκωτή κούκλα που διαθέτω γιά τιs προσωπικέs μου ανάγκεs φορολογείται ή να προσκομίσω την απόδειξη αγοράs τηs ?

Εγώ από τον προ- προπάππο μου τη βρήκα .

Μετά από τιs πρώτεs τρειs χρήσειs θεωρείται αρχαιοελληνικό κειμήλιο σαν αυτά που έχει και ο κύριοs Μητσοτάκηs?

Πηδήξτε με Κύριε Υπουργέ μου

Δεν φοβάμαι το AIDS !

Μην φορέσετε ούτε πράσσινεs
Ούτε μπλε
Ούτε κόκκινεs καπότεs !!!

Απλά , Πηδήξτε με !!!

ΘΑ ΣΑΣ ΞΑΝΑΨΗΦΙΣΩ !

1 comment:

  1. ωραιο το καλλιτεχνικο,βοηθαει στο νανουρισμα με "καλη" + "ποιοτικη" μουσικη......

    καληνυχτα πρεζονια του αυναν

    ο πολεμος αρχιζει.

    ReplyDelete