ua

ua

Friday, October 24, 2008

Ο Ταχυδρόμος χτυπάει πάντα 2 φορές

Ειμαι σφοδρα μεσ' τη φοδρα
στις πορδες ειμαι χαμενος
ειμαι ολοτελα κλαμενος
κι αλλο τοσο κα . λωμενος !

Πρρρρρρρρρ!!!

Παραιτηθ' ο Θοδωρης μας
του ταχυδρομου το παιδι μας
ποιος θα φερνει πια το γραμμα
ποιος θ' ασκει το "Γαμα-Γαμα" ?

Πρρρρρρρρ!!!

Μολις το' μαθα ο δολιος
πηγα σε μια εκκλησια
το κερακι μου ν' αναψω
για την τοση αδικια .

Πρρρρρρρρ!!!


Θοδωρουλη , Θοδωρακη
δε ντραπηκανε λιγακι
να σου παρουν υπουργεια
στου Εφραιμ τη λειτουργια ?

Πρρρρρρρρ!!!

Τι θα κανει , αχ ! Τρομαρα
η καημενη μας η Μαρα
πως θα συντηρησει τωρα
πεντε βιλλες διχως δωρα ?

Πρρρρρρρρ!!!

Βιστωνιδα , Βιστωνιδα
το βαρεθηκα το " Πηδα "
Πηδα - Πηδα τοσα χρονια
Αχ ! Να σ' επαιρνα αιωνια !

Αιωνια σου η μνημη Θοδωρη μου !!!

Μαρα μου !!!
Σαν μαγειρισσα δεν λες και πολλα !
Χαλια ηταν τα κολυβα , Χαλια !!!
Mαυρα χαλια !!!

ΓΑΛΑΖΙΑ ΧΑΛΙΑ !!!

No comments:

Post a Comment